V případě, že vám nefunguje Healy zvolte postupně těchto pět rad

  1. Ujistěte se, že nemáte na pozadí otevřené aplikace. Pracuje pouze modrá nebo růžová. 
  2. Další krok je vypnout wifi nebo data. Aplikace nepotřebuje připojení - pokud zrovna nestahuje z cloudu.
  3. Vypněte a zapněte telefon nebo tablet na kterém pracujete. Nedávejte restart.
  4. Restart Healy krabičky tím, že 15 vteřin držíme tlačítko uprostřed. Pustíme v momentě, kdy nepřetržitě svítí zeleně.
  5. V modré aplikaci vpravo dole najdete ozubené kolečko - Cloud - dole synchronizace. 
  6. Dejte ještě šanci radám ve skupině WhatsApp, než se snížíte k podobné reakci jako na obrázku 🙂 

Pozor!

Stále se nám stává, že aplikace Analýza spadne do modré obrazovky a my nevíme co s tím. : 

  1. Odinstalujte/odstraňte aplikaci Heal advisor analysis App.
  2. A restartujte iPhone nebo iPad. 
  3. Stáhněte a znovu nainstalujte aplikaci Heal advisor analysis App z obchodu s aplikacemi.
  4. Nakonec se přihlaste do aplikace Heal advisor analysis a proveďte úplnou synchronizaci.